SEO  – Optimalizácia pre vyhľadávače

SEO  znamená časť online marketingu, ktorej úlohou je priviesť ľudí na web z vyhľadávača. Ide o súbor techník, ktoré nám pomôžu zvýšiť atraktivitu webu vo vyhľadávači a vylepšiť tak pozíciu kľúčových slov. V tomto článku  si povieme o tom, čo znamená on-page a off-page optimalizácia, čo zahŕňa a aké sú výhody samotnej optimalizácie.

 

Čo znamená on-page/off page optimalizácia a čo zahŕňa?

 

On – page optimalizácia. Táto optimalizácia zabezpečuje dobré pozície pre kľúčové  slová vo vyhľadávačoch. Medzi faktory on-page optimalizácie patrí: doména a URL adresa, title tage, meta tagy, header tagy, obsah , štruktúra a iné faktory.

Off – page optimalizácia. Podstatou je získať čo najviac najkvalitnejších spätných odkazov. Sem radíme, spätné odkazy, page/trust rank, indexácie a iných.

 

Aké sú výhody optimalizácie pre vyhľadávače ?

 

Konkrétny cieľ. Jednou z výhod, ktoré nám prináša optimalizácia pre internetové  vyhľadávače je to, že je cielená.  V praxi to znamená to, že Oslavuje iba tých ľudí, ktorí majú záujem o vašu oblasť podnikania.

Presné meranie. Pomocou rôznych webových analýz, sa rýchlo a jednoducho dá zmerať prínos, ktorý prináša optimalizácia pre vyhľadávače.

Dlhotrvajúci účinok. Aj keď sa SEO kampaň ukončí, tak návštevnosť sa neprestane generovať. Náklady sa tak časom znižujú.

Veľká návratnosť investície. Tým, že sa vysoká návštevnosť je dlhodobá, tým sa do veľkej miery vráti investícia, ktorú sme do kampane dali.

SEO  je efektívne riešenie, ktorým oslovíte množstvo potencionálny zákazníkov. Okrem toho Vám prinesie stálu vysokú návštevnosť a vyšší profit, tak prečo to nevyužiť ?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.