PPC KAMPAŇ –  načo myslieť pre spustením ?

Ak plánujete spustiť PPC kampane, tak si prečítajte nasledujúci článok o veciach, na ktoré by ste pred spustením kampane, nemali zabudnúť.

CIEĽ

Spustiť PPC kampaň bez toho, aby ste nemali žiadnu predstavu o tom, čo chcete dosiahnuť, by bolo zbytočné. Musíte vedieť, či chcete zvýšiť zisk, alebo máte nový produkt, ktorý chcete dostať do povedomia ľudí? Je dôležité si stanoviť ciele, aby sme to na konci kampane mohli vyhodnotiť ako úspešné alebo neúspešné.

ROZPOČET

To je druhou najdôležitejšou vecou. Bez dostatočného rozpočtu si reklamnú agentúru  nezaplatíte. Na druhej strane však si môžete reklamu vytvoriť a spravovať aj vo vlastnej réžii, ak to teda viete. Pamätajte si, že čím viac používateľov chcete zasiahnuť, tým väčší rozpočet je potrebný.

WEBOVÁ STRÁNKA

PC kampane  vedia priviesť relevantných používateľov  vo veľkom množstve, ale či uskutočnia konverziu alebo nie, záleží tiež vo veľkej miere od vašej webovej stránky. Dajte si preto záležať na tom, aby vaša webová stránka bola prehľadná, aby sa v nej dalo ľahko orientovať a uskutočniť nákup.

CIEĽOVÁ SKUPINA

Cieľová skupinu potrebuje každý. Je síce pekné, že myslíte na každého, ale ak chcete získať rýchlejšie zákazníkov, tak musíte sa na istú skupinu zamerať. Na začiatku sa preto zamyslite a stanovte si to, kto sú vaši zákazníci. Ak už budete vedieť, tak ľahšie bude hľadať cestu, ktorá k nim vedie.

REKLAMNÉ KANÁLY

Ďalšia dôležitá vec, na ktorú by ste nemali zabudnúť pred spustením kampane. Dnešná spoločnosť je každodenne zaplavená množstvom reklám, tak prečo to nevyužiť?  Využite napríklad kanály ako YouTube, Facebook, Instagram a iné, ktoré Vám pomôžu pri nábore potenciálnych zákazníkov.

ANALÝZA ONLINE PROSTREDIA

Analýza online prostredia, Vám môže výrazne pomôcť pred spustením Vašej PPC kampane. Odporúčame Vám spraviť si analýzu kľúčových slov na ktoré chcete, aby sa vo Vašej reklame zobrazovali. Čo tým získate? Veľmi cenné informácie o tom , či ich vôbec niekto vyhľadáva a ak áno, tak ako často. Navyše nájdete aj slová, o ktorých by ste ani nepovedali, že niekoho na vašu webovú stránku privedú.

Pripravte sa dôkladne na vytvorenie a spustenie vašich PPC kampaní. Ide predsa o Váš zisk.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.