Marketing na sociálnych sieťach

Mnohé sociálne siete ako Facebook, Pokec, Youtube, Instagram a iné, boli  vytvorené za účelom zdieľania informácii medzi ľuďmi. Považujeme ich za nástroje komunikácie.

Okrem zdieľania informácii, fotiek a iných záležitostí, nám sociálne siete ponúkajú  priestor aj pre marketing. Registrovať sa na takéto siete môžu nielen  fyzické osoby, ale aj firmy, rôzne spoločnosti či podnikateľke osoby. Takýto profil je využívaný na komerčné účely a pomáha vytvárať základňu fanúšikov respektíve zákazníkov.

 

Čo všetko dokáže ?

 

  • Marketing na sociálnych sieťach a v médiách predstaví vašu značku ľudom po celom svete a udrží s nimi kontakt
  • Na základe demografických údajov alebo správania sa ľudí, Vám zabezpečí oslovenie potencionálnych zákazníkov

To ešte nie je všetko…

 

  • Vytvorí a graficky upraví Váš profil tak, aby bol pre zákazníkov maximálne atraktívny
  • Zaistí tvorbu originálneho obsahu, ktorý bude fanúšikov baviť
  • Využije potenciál YouTube alebo Vášho blogu.
  • Zvýši Vám tržby zo sociálnych sietí
  • Znovu osloví záujemcov, a tým  zvýši pravdepodobnosť opätovného nákupu či dopytu
  • Zvýši povedomie zákazníkov o značke
  • Zabezpečí ľahšiu komunikáciu so zákazníkmi a riešenie ich problémov

Nezabúdajte na monitoring

 

Každou sekundou je obsah na sociálnych sieťach iný, stále niekto niečo pridá, zmaže a podobne. Z tohto dôvodu je potrebné neustále monitorovať  všetko čo sa tam deje. Rýchly monitoring Vám pomôže efektívne reagovať na nové požiadavky zákazníkov, monitorovanie obsahu, ktorý by mohol uškodiť vašej značke a iným veciam, ktoré by akokoľvek bránili v rozvoji vašej značky.

 

Naozaj sa to oplatí ?

 

Všetko čo zvýši povedomie o vašej značke, všetko čo zvýši tržby a všetko čo k Vám privedie zákazníkov, sa vždy oplatí !  Je dôležité mať správne nastavené ciele a vymyslený marketingový plán. Investujte do sociálnych sietí, ktoré vám prinesú nielen väčšie zisky, ale aj pocit hrdosti na vlastnú značku.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.